Kliec
Klant interactie en communicatie
Kliec wordt ingezet om het gesprek over de klant aan te gaan. Hoe kunnen we de klantbeleving verbeteren?
Hoe kunnen we onze klant nog beter helpen?
De deelnemers verplaatsen zich in de positie van de klant waardoor ze ervaren welke problemen die ondervindt.
Ze ontdekken het belang van goede communicatie en krijgen een spiegel voor hun eigen gedrag.
Dit energieke spel legt de basis voor het verbeteren van de klantrelatie.
Aan het einde worden de ervaringen omgezet in concrete verbeterpunten.
Kliec wordt ingezet om het gesprek over de klant aan te gaan. Hoe kunnen we de klantbeleving verbeteren? Hoe kunnen we onze klant nog beter helpen?
Doelgroep: (technisch) consultants die tijdens projecten contact onderhouden met de klant, business managers, klantenteams.
Kliec is geschikt voor teams van 7 tot 15 personen.
De spelsimulatie duurt 1 dagdeel. Informatie: info@game-case.nl